Ons nieuwe merk DISPENDIX: innovatieve liquid handling
Onze inzichten in

uw FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Onze Webshop

Ga terug naar het FAQ overzicht

In het geval van een bestelling van een verkeerd product, gelieve contact op te nemen met de sales afdeling via info@nbsscientific.nl. Zij zullen een verzoek tot aanpassing verder behandelen.

Zie terms and conditions.

Lees meer

Het kan wel eens een keer voorkomen dat uw bestelling later wordt geleverd dan gewenst. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bv. een artikel is niet op voorraad of er is vertraging bij het verzenden. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levering. Bij vragen kunt u contact opnemen via info@nbsscientific.nl.

U hoeft niet specifiek ergens rekening mee te houden. Bij apparatuur of andere gevoelige onderdelen van producten zullen onze dozen voorzien zijn van een ā€œthis side upā€ sticker. Gelieve de doos niet te accepteren indien de doos verkeerdom is geleverd en graag een melding maken.

Indien mogelijk graag een handtekening plaatsen voor ontvangst.

Indien er producten ontbreken graag een email sturen naar info@nbsscientific.nl met uitleg en eventueel fotoā€™s. Onze collegaā€™s zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen.

U kunt een email sturen naar info@nbsscientific.nl inclusief een eventuele foto van het defecte product, dan zullen wij deze in behandeling nemen als zijnde een klacht. Wij zullen contact opnemen voor verdere afhandeling hiervan.

Onze producten worden standaard verzonden via UPS en worden in een kartonnendoos verpakt. Steriele producten worden in de originele steriele verpakkingen vervoerd.

Nee dit is helaas niet mogelijk. U dient op de orderbevestiging die u van ons ontvangt alle gegevens te controleren. Indien er iets niet klopt, graag gelijk melding hiervan maken via info@nbsscientific.nl.

Indien op voorraad wordt het product de volgende dag uitgeleverd. Indien wij het product moeten bestellen is de verwachtte levertijd 4-6 weken.

Voor bulk-aankopen kunt u een offerte aanvragen bij een van onze sales collega's.

Ja.

Doorgaans 30 dagen na factuurdatum.

Als u een webshop order heeft geplaatst, kunt u dit in uw account bekijken. Voor meer informatie over uw orders die via een andere weg zijn geplaatst, neem contact met ons op via info@nbsscientific.nl.

Doorgaans hebben wij de volgende informatie nodig: bedrijfsnaam, voornaam, achternaam, email, BTW nummer, factuur -en afleveradres en referentie ā€“of ordernummer.

Er zijn verschillende manieren om een order te plaatsen. Een order kan geplaatst worden door uw order te sturen naar info@nbsscientific.nl. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met onze collegaā€™s via +31 (0)36 549 1010. Daarnaast kunt u ook een account aanmaken op onze webshop en online een order plaatsen.

Alleen bedrijven die in Nederland zijn gevestigd kunnen een account aanmaken op de Nederlandse website van NBS Scientific.

U kunt de prijzen van de webshop nog niet zien omdat u een account nodig heeft om onze prijzen te kunnen zien. Een andere optie is om een offerte aan te vragen via een van onze sales collega's.

Na het aanmaken van uw account kunt u deze nog niet gelijk gebruiken. Onze collega's valideren uw gegevens en zullen u vervolgens een email sturen met de inloggegevens. Dit proces duurt gemiddeld 1 werkdag.

Iedereen kan een webshopaccount aanmaken via https://nbsscientific.nl/maak-een-account-aan/. Met een webshopaccount bent u in staat om producten te bestellen, prijzen te zien en om aan ons loyaliteitsprogramma deel te nemen. Let op: Het duurt gemiddeld 1 werkdag om uw webshopaccount aan te maken. Zodra deze actief is ontvangt u uw inloggegevens via email.