FAQ: Onze Webshop

Het kan wel eens een keer voorkomen dat uw bestelling later wordt geleverd dan gewenst. Dit kan verschillende oorzaken hebben, bv. een artikel is niet op voorraad of er is vertraging bij het verzenden. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de levering. Bij vragen kunt u contact opnemen via info@nbsscientific.nl.

More from Onze Webshop

In het geval van een bestelling van een verkeerd product, gelieve contact op te nemen met de sales afdeling via info@nbsscientific.nl. Zij zullen een verzoek tot aanpassing verder behandelen.

Zie terms and conditions.

Lees meer

U hoeft niet specifiek ergens rekening mee te houden. Bij apparatuur of andere gevoelige onderdelen van producten zullen onze dozen voorzien zijn van een “this side up” sticker. Gelieve de doos niet te accepteren indien de doos verkeerdom is geleverd en graag een melding maken.

Indien mogelijk graag een handtekening plaatsen voor ontvangst.

Indien er producten ontbreken graag een email sturen naar info@nbsscientific.nl met uitleg en eventueel foto’s. Onze collega’s zullen uw aanvraag zo spoedig mogelijk behandelen.